Türkiye'nin Dijital Operatörü
Vois Santral Özellikleri
Sesli Yanıt Sistemi
İnteraktif Sesli Yanıt (IVR) özelliği ile dilediğiniz sesli karşılama menüsü oluşturun. Gelen çağrıları, zamana ve departmanlara göre ayırın. Çağrı öncesi arayana gerekli bilgilendirme ve yönlendirmeleri yaparak çağrıyı karşılayanların yükünü hafifletin.
Gelişmiş Kuyruk Yönetimi
Santralinizi bölüm ve departmanlarınıza göre gruplandırın. Çağrı gurupları oluşturarak, çağrının ilgili departmana düşmesini sağlayın. Belirlediğiniz özel durumlara ve zamanlara göre çağrıları farklı kuyruklara otomatik düşürün.
Mesai İçi-Mesai Dışı Zaman Ayarlaması
Haftalık çalışma günlerinizi ve saatlerinizi belirleyin, diğer zamanlarda arayanlara mesai dışı anonsu dinletin, dilerseniz sesli posta bırakmalarını isteyin. Sesli postalarınız mail adresinize otomatik gönderilsin. Resmi tatiller için otomatik ayarlama özelliğini açarak resmi tatillerde santralinizi mesai dışı ayarına getirin.
Gelişmiş Raporlama
Gelen ve giden tüm çağrıların tüm detaylarını (aranan-arayan numara, dahili bilgisi, arama zamanı ve süresi) istediğiniz gibi filitreleyin. Gelişmiş arama yapın. İstediğiniz döneme ait tüm kayıtları raporlayıp, bilgisayarınıza indirin. İsterseniz de çalışanlarınızın toplam karşıladıkları çağrı sayısını, yaptıları arama sayısını ve toplam süreyi raporlayın.
Çağrı Ses Kayıtlarının Saklanması
Vois Santral, gelen ve giden tüm çağrıların görüşme kayıtlarını dilediğiniz sürece saklar. Kullanıcı arayüzü üzerinden dilediği cihazdan erişip, kayıtları dinleyin, indirin.
KVKK İle Tam Uyum
Vois santral sunucuları, KVKK kapsamında yurt içindeki sunucularda, yetkisiz girişleri engelleyecek gerekli güvenlik önlemleri sağlanarak anlık olarak loglanmakta ve düzenli olara yedeklenmektedir. Sesli yanıt sistemi üzerinden çağrı karşılanmadan önce gerekli yasal bilgilendirme ve yönlendirmeler yapılarak yasal mevzuat kapsamında görüşmeler kayıt altına alınır.
Çağrı Yönlendirme
Gelen çağrıları dilediğiniz zaman manuel olarak yada isterseniz zaman ayarlı ile tekrarlayıcılar kurarak otomatik olarak dilediğiniz cep telefonlarına yönlendirin.
PBX İle Çağrı Bekletme - Anlık Sınırız Çağrı
Santraliniz eş zamanlı olarak sınırsız sayıda çağrı alabilir, arayan kişiler asla meşgul tonu dinlemez, Çağrıları karşılayabilecek müsait tüm çalışanlar çağrıları karşılarken diğer çağrıla beklemeye alınır.
Coğrafi ve 0850 Numara
İster şehrinizin alan koduna sahip coğrafi numaralar, (212-216-312 gibi) isterseniz de 0850'li coğrafi olmayan numaralar kullanın.
Kesintisiz İletişim Sistemi
Olası internet kesintilerinde, sistem kesintiyi otomatik algılayarak çağrıların daha önceden belirlenen telefonlara yönlendirir. Böylelikle internet ve elektrik kesintilerinde bile santraliniz kesintisiz bir şekilde çalışmaya devam eder.
Şubeleri Tek Yerden Yönetim
Farklı lokasyonlaraki (farklı şehirler hatta farklı ülkeler) şubelerinizi birbirine tek bir santral gibi bağlayın, şubeler arası ücretsiz konuşun.
Mobil Kullanım
Dilerseniz santralinizi cep telefonundan yönetip, kullananın. Akılı cep telefonlarınız üzerinden sabit iş telefonunuzla arama yapın ve gelen aramaları karşılayın.
Kolay Kullanım
Santralinizi kolayca kullanın. Onaylı ve onaysız çağrı aktarma, konferans görüşmesi, çağrı bekletme, sesli postaya yönlendirme, çağrı çekme vs hepsini çok hızlı bir şekilde tek tuşla yapın.
Pc ve Tablette Kullanım
İsterseniz santralinizi hiç bir ekipman almadan sadece Pc- tablet veya cep telefonunuz üzerinden kullanın.
WhatsApp ve Telegram'da Kullanın
Sabit ofis telefonunuzu WhatsApp ve Telegram da kurumsal numara olarak ayarlayın. Sadece sesli iletişim değil yazılı iletişim için de numaranızı kullanın.
Özelleştirilebilir Menü
Özel günler için farklı anons ve seslendirmeler ayarlayın, bekleme müziğini değiştirin, her dahili için farklı bekleme anonsu ve müzik ayarlayın.
İletişim
Esentepe Mahallesi Mithat Ulu Ünlü Sokak No:26/26 Şişli-İstanbul